Translate

Zoek je iets?

maandag 25 november 2013

Catching fire

Hey allemaal,

Ik ben van de week naar de film "Catching fire" geweest, echt een van de meest mooie films die ik ooit gezien heb.
Het is zoals de meeste van jullie wel weten het vervolg op "The Hungergames" deze film gaat over Katniss Everdeen, een meisje uit de toekomst in het land Panem. Het land is opgedeeld in 12 districten. 74 jaar geleden was er een opstand, als boete voor die opstand moet ieder district iemand tussen de 12 en 18 (dacht ik) opofferen voor de jaarlijkse Hongerspelen!

 
Nu dus deel 2, ik ga hier echt niets van het verhaal over vertellen want dan is hij echt meteen veel minder leuk, en ik kan het weten want ik had het boek al gelezen voordat ik naar de film ging. Dus as je zit te twijfelen om het boek eerst te lezen NIET doen, daarna lezen is zoieso al leuker omdat alles dan nóg net iets duidelijker wordt uitgelegd.

Wat ik jullie wel over de film wil vertellen is dat het echt prachtig gemaakt is! Het decor, de special effects, de make-up, de kostuums alles! Maar ook de acteurs, Jennifer Lawrence speelt echt de beste Katniss Everdeen die je maar kunt wensen ze speelt weer geweldig, ze beleeft het echt! Daarnaast zijn ook de andere acteurs heel erg goed, en het verhaal is ook heel spannend, mooi en ontroerend er zaten echt wel wat huilmomentjes in! En dat allemaal samen maakt dat echt een geweldige film die iedereen gezien moet hebben!

Catching fire is te zien in de bioscoop!
Ga jij naar Catching fire?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow