Translate

Zoek je iets?

woensdag 27 november 2013

Hoe kan jij tijd besparen 's ochtends?

 


Hey allemaal,

Je kent het vast wel, de wekker gaat af 's morgens en je moet je bed uit. Maar je drukt toch nog een keer op snooze en draai je nog een keertje om. Wat ervoor zorgt dat je alles op het laatste moment moet doen en erg moet haasten.

Vandaag ga ik jullie wat tips geven om minder te moeten haasten 's morgens en dus nog een keer extra op snooze te kunnen drukken voordat je er echt uitkomt.





Oké als eerste als ik weer op snooze druk word ik eigenlijk alleen maar meer moe. Ik denk niet dat die laatste 5 minuutjes helpen, maar het is natuurlijk wel erg lekker!
Tip 1: Pak je tas 's avonds al in dan hoef je niet alles 's ochtends nog te doen en kan je dus langer blijven liggen. Zo is trouwens de kans ook kleiner dat je iets vergeet.
Tip 2: Leg je kleding 's avonds al klaar, dan hoef je 's morgens niet nog een half uur voor de spiegel te staan en dat scheelt ook weer tijd (ik praat uit ervaring)
Tip 3: Douche 's avonds, als je toch wilt douchen blijf er dan niet een half uur onder en als je jezelf daarna wilt insmeren met body lotion doe dat dan met iets wat snel intrekt (Vaseline Spray & go heb ik goede dingen over gehoord.)
Tip 4: Leer 's avonds gewoon goed genoeg zodat je 's ochtends niet eerder op hoef te staan. Sta zeker NIET 's nachts op om te leren of ga tot 11 uur door want dan blijft niets meer hangen, als je goed plant dan hoeft dat ook niet.
Tip 5: Bedenk 's avonds al wat voor make-up je opdoet en wat je gaat doen met je haar en zorg ervoor dat je dat kan en niet dat je nog een hele tutorial 's morgens moet bekijken.

Ik denk dat dit alles is! Waarschijnlijk wist je er een hoop zelf al, maar misschien hield je er geen rekening mee of dacht je er nooit aan. Zoals je ziet kan je veel dingen beter 's avonds doen MAAR het is niet de bedoeling dat je nu 's avonds veel te laat naar bed toe gaat! Het is gewoon om je te helpen en niet om nu 's avonds later naar bed toe te gaan!
 
 
Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hadden, ik zelf wel in ieder geval!

Tot de volgende keer!

Hoe kan jij tijd besparen in de ochtend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow