Translate

Zoek je iets?

woensdag 27 november 2013

Minions Happy song

Hoi allemaal,

Zoals jullie wel weten ben ik helemaal gek op de Minions, je kent ze wel die grappige, lieve, schattige poppetjes uit de Despicable me films. Laatst posten ik hier een blogbericht over de minions en hun Banana song (klik hier voor dat bericht). En dat is nog steeds een van de meest bekeken berichten op mijn blog. Dus ik dacht aangezien ze weer een nieuw liedje hebben, is het misschien wel leuk om die ook te laten zien/horen

Oké als je dit poppetje ziet wordt je toch al super blij! Nou daar hebben ze dan ook een liedje van gemaakt en ondertussen is het al een echte hit!
 
 
Happy! Dat is het enige wat ik van dit liedje wordt! Echt een super leuk liedje met een leuke clip gezongen door Pharrell Williams en de Minions natuurlijk!
 
Bye!
Wat vindt jij van de Minions?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow