Translate

Zoek je iets?

dinsdag 31 december 2013

Review: Catrice Nagellak

Hey allemaal,

Als eerste wil ik alvast tegen jullie zeggen:

 
Zoals jullie in mijn blog artikel "mijn kerstcadeautjes" hadden kunnen zien heb ik o.a. 2 Catrice nagellakjes gekregen, ik had beloofd die te gaan reviewen dus dat ga ik hierbij dan ook doen.
 
16 George Blueney en ulti mate Nudes 01 Karl says très chic
 

Ik had het in het andere artikel ook al geschreven maar ik doe het nu gewoon weer ik wil Catrice echt een compliment geven voor de fantastisch verzonnen namen. Vooral George Blueney vind ik echt super leuk bedacht!

Oké dan nu de nagellak zelf. Ik begin met de roze.
Deze nagellak is van de speciale nude nagellak collectie van Catrice, dat betekent dus dat ze meer van dit soort nude kleuren hebben, deze vond ik persoonlijk het mooiste. Het is een soort oud roze kleur, wat ik persoonlijk echt heel mooi vind. Ik had zo'n soort kleur nog niet dus I'm happy!!!
Het is dus een hele mooie kleur, niets van shimmers of zo erin en toch vind ik hem erg bijzonder, het is denk ik door de mooie warme kleur die op je nagels komt. Het is zeker een nude kleurtje dus hij past helemaal in deze collectie thuis. De nagellak brengt erg fijn aan, het kwastje is ook erg fijn (misschien is dit normaal bij Catrice nagellak maar dit was mijn eerste lakje vandaar). Hieronder zie je hem op mijn nagels.

01 Karls says très chic
 Dit is de andere, een echte kleur voor vandaag (oud en nieuw). Het is een donkerblauwe kleur met kleine blauwe shimmers erin. Ik vind het een mooie kleur, ik heb eigenlijk niet zo vaak donkere kleuren op mijn nagels maar toch vind ik hem super leuk, die shimmers maken het erg feestelijk en niet al te donker. Ook bij deze werkte het kwastje erg fijn. De kleur is erg mooi, al vind ik het wel erg lastig om de shimmers goed te zien. Maar als het licht erop valt zie je het wel. Ook deze kleur is heel mooi en past bij de rest van al mijn nagellak, dit is weer eens iets anders!
16 George Blueney
Welke van de twee vind jij het leukst? En Happy New Year

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow