Translate

Zoek je iets?

maandag 30 december 2013

Shoplog Claire's , H&M en The Sting

Hey allemaal,

Gisteren ben ik "even" naar de stad geweest. En kocht daar best wel een hoop spullen. Het leek me leuk om daar een shoplog over te maken, dus ga klaar zitten... Let's start! (ik zeg alvast sorry voor het licht op de foto's anders lukte het niet maar ik baal er erg van!)


Als eerst was ik bij de Claire's (eigenlijk ben ik er twee keer geweest maar ik doe de spullen gewoon allemaal in een keer...) Ik kocht daar deze rugtas, je kent hem wel zo'n vintage rugtas, ik ben er zoooo blij mee ik wilde al heel erg lang zo'n rugtas hebben. Iedereen zei: 'Daarvoor moet je naar de Primark.' Dus toen ik bij de Primark kwam (voor het eerst) was ik aan het zoeken naar zo'n tas en aan het zoeken. Uiteindelijk vond ik het rek waar ze hoorden te hangen, tja hoorden dus want er hing er maar eentje en die vond ik helemaal niet mooi, dus ik heb hem toen niet gekocht. Maar gelukkig zag ik er gisteren een hele boel bij de Claire's hangen (verschillende materialen, opdrukken en groottes) en kon ik een leuke vinden, het is deze geworden. Een niet hele grote maar voor het doel is hij goed. Hij is mooi crèmekleurig met bruine strepen de details zijn ook bruin. Ik ben er zoooo blij mee (maar dat had ik volgens mij al een aantal keer gezegd...)
Vintage rugtas Claire's
Daarnaast kocht ik bij de Claire's ook deze mooie ring. Ik ben nooit zo van de ringen simpelweg omdat mijn vingers gewoon veel te smal zijn. Ik kocht deze in de kleinste maat bij de Claire's en hij past nog steeds niet om mijn ringvinger maar gelukkig past hij wel om mijn wijsvinger dus doe ik hem daar maar om.
Het is een mooie zilveren ring die twee blaadjes die om je vingers zijn gedraaid moet voorstellen, ik vind dat erg goed gelukt en vind hem erg mooi!

zilveren ring twee blaadjes Claire's


Daarna ging ik naar de H&M. Wat ik echt fantastisch vind aan de H&M zijn hun basic spullen. Ze hebben gewoon alles! En aangezien ik vaak van die vestjes en zwarte topjes nodig heb ga ik dan ook graag naar de H&M. Dit keer slaagde ik naast een zwart topje en shirt, ook nog met "normale" kleding. Als eerste kocht ik deze blouse. Het is zo'n houthakkers blouse iets wat ik heel erg leuk vind, maar nooit echt vond staan bij mij. Die felle rode kleur (die je vaak terug ziet komen) vind ik bij mij gewoon niet zo mooi staan in zo'n blouse (in mijn trui van de New Yorker dan weer wel maar dat is anders...) Maar nu zag ik er eentje zonder die kleur, ik paste hem en vond hem echt prachtig staan dus die kocht ik ook! Het is een paars met zwart en blauwe blouse waar ik ook weer heel blij mee ben
Houthakkers blouse H&M

 

Daarnaast kocht ik bij de H&M ook nog een broek. Het is een soort grijze broek en hij zit echt super lekker. Wat erg fijn is want ik had echt nieuwe broeken nodig. Wat ik leuk vind aan deze broek is dat de kleur een soort van veranderd in de broek, ja ik kan het niet zo goed uitleggen maar in ieder geval het is een fantastische broek
broek H&M
 Daarna ging ik naar The Sting waar ik echt heel erg veel kocht. Ik vind The Sting een hele fijne winkel, je wordt er altijd vriendelijk geholpen en het is er altijd netjes. Ook vind ik dat ze er goede kleding verkopen :) Bij The Sting kocht ik ook nog eens 4 broeken dus niet schrikken van al die broeken maar zoals ik net al zei, ik had ze gewoon nodig. Ik begin dan ook met een broek. Dit is een baggy spijkerbroek in een lichte kleur. Ik moet wel de onderkant omslaan maar dat maakt het wel stoer. Deze broek zit erg lekker en staat mooi, deze past dus mooi bij de rest van mijn broeken

baggy spijkerbroek licht The Sting


Daarnaast kocht ik dit te gekke shirt. Eigenlijk is dit een shirt wat ik misschien zelf nooit zo snel zou kopen als ik het los zag hangen maar nu zag ik hem onder een blazer hangen en vond ik hem wel echt heel erg gaaf (de blazer heb ik natuurlijk ook gekocht). Het is een mooi bordeaux rood shirt met bij de hals kraaltjes. Verder staan er als opdruk foto's op.

bordeaux rood shirt The Sting


Ook kocht ik een lichte spijkerbroek, iets wat ik al een tijdje wilde kopen. Het is een licht blauwe  jeans met niets bijzonders erop of eraan maar ook deze kocht ik omdat het nodig was, omdat hij leuk was en lekker zat!
lichtblauwe jeans The Sting

Ik kocht deze broek ook nog in het zwart. Ik zei het al de broek zit lekker, het is een fijn model. Dus dacht ik laat ik er maar meer van dit model kopen, want ik kom niet zo vaak een broek tegen die mooi zit.

Zwarte jeans The Sting


Verder kocht ik ook nog dit shirt. Dit is volgens mij iedereens gedachten in de ochtend. Ik was dus ook meteen verliefd op dit shirt en heb hem vandaag ook al meteen aan :). Het is een mooi crèmekleurig shirtje met bruine tekst erop. Een nadeel aan dit shirt is dat hij doorschijnt, maar met een vest erover heen (het is nu toch winter) moet dat zeker lukken.

Crème kleurig shirt The Sting

 
Dan weer een broek (de laatste) en ik vind hem ook het leukst. Dit is een bordeaux rode baggy broek met bretellen. Dit is echt een hele stoere broek waar ik echt super blij mee ben. Ook deze staat mooi het is echt een wonder dat zo veel broeken op een dag leuk staan bij mij! Maar goed even verder, het is een hele fijne stof en ook nog eens een hele mooie stof. Beter kan niet!

Baggy red trouser The Sting
Dan een hele leuke trui, nadat ik hem kocht en hem aan mijn oma liet zien zei ze: 'Zo'n soort shirt heb je van de zomer toch ook al gekocht?' En dat klopt, in de zomervakantie heb ik op de webshop een shirt besteld (klik hier voor het artikel daarover) en hij is zo leuk! En deze trui dus ook weer, haha maar ja dit heeft lange mouwen en andere tekst dus ik vind hem anders.

Trui The Sting
En dan als laatste maar zeker niet de slechtste de blazer waar ik het net al over had. Bij alle drie de shirts/truien van The Sting past hij mooi en hij past ook mooi op mijn bordeaux rode broek dus ook daar ben ik weer super blij mee! Het is een blazer in een spijkerstof kleur, met een sleuteltje erop in een koperachtige kleur. Ook hier ben ik weer super blij mee!!!!!



Zo ik denk dat ik er wel weer eventjes tegenaan kan!
Wat vinden jullie het leukste?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow