Translate

Zoek je iets?

zondag 29 december 2013

Mijn favoriete films (Disney variant)

Hey allemaal,

Ik houd heel erg van films, allerlei soorten romantisch, komedie, echte meiden films en Disney films
Van die laatste ga ik nu een lijstje maken met mijn favoriete, het gaat moeilijk worden dat weet ik zeker, maar het lijkt me erg leuk om een keertje te doen

1. Finding Nemo
De film over het schattige kleine clownsvisje die zijn vader kwijt raakt midden in de zee. Zijn vader gaat opzoek naar zijn verloren zoon, heel de oceaan weet er op het laatst van en helpt zo Nemo's vader om zijn zoon te vinden. Deze film is zo leuk omdat hij grappig maar ook ontroerend is

2. Oz the great and powerfull
Hier heb ik zelfs al eens een keer een artikel overgeschreven (klik hier)
Deze film vind ik gewoon helemaal te gek omdat hij over Oz gaat, en het is echt een van de mooist gemaakte films ooit (samen met Catching fire dan)

3. Peter Pan (return to Neverland)
Peter Pan dit is gewoon echt een fantastische film! Ik weet ook niet waarom ik hem zo leuk vind. IN deel 2 (Peter Pan return to Neverland) vind ik de liedjes heel erg mooi hieronder hoor je het liedje I'll try uit deze film! Dit wordt in de film gezongen door Jane het dochtertje van Wendy (uit de eerste Peter Pan film). Vlak hiervoor hebben ze ruzie gehad, Jane vertelde tegen haar jongere broertje dat Peter Pan niet bestaat haar moeder werd hier boos om. Daarna zingt Jane dit liedje.

 

4. Monster University
Hier heb ik ook ooit iets over geschreven en dat is ook niet voor niets (klik hier). Ik vond dit een hele leuke ontroerende film. Deze film verteld het verhaal voor Monsters en co de film die eerder uit kwam. In de film Monster University zie je hoe de twee hoofdrolspelers uit Monsters en Co elkaar ontmoet hebben.
 
 
 

 
5. Tangled (Rapunzel)
Dit is gewoon een heel mooi verhaal over een stoer meisje dat haar droom achterna gaat! Ik weet niet waarom ik dit een leuke film vind je hebt wel eens van die films die je gewoon super vind en daar is deze er eentje van! Ik vind het liedje I see the light uit de film heel erg mooi, misschien komt het daar door of zo?
 
6. Mary Poppins
Dit is al een oude film! Ik vind hiervan de liedjes gewoon zo tof!!! Daarom is dit een van mijn favoriete Disney films

7. Ariƫl de kleine zeemeermin
Deze film vind ik leuk door het liedje "Part of your world" en ook weer door het verhaal. Dit meisje doet er echt alles voor om een mens te zijn, ze geeft zelfs haar stem weg! Ze trapt alleen in de val van Ursula de Zeeheks


8. Ratatouille
Deze film gaat over een rat die heel erg goed kan koken! Deze film is zo verschrikkelijk grappig! Daarom behoort deze bij dit lijstje



9. Belle en het Beest
Dit is gewoon zo'n lieve film, dit zegt maar weer dat je niet naar het uiterlijk moet kijken maar dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk! En de jurk van Belle is prachtig! En ook hier zitten weer wat huil momentjes in.



10. Alice in Wonderland
Deze film vind ik zo mooi! Iedereen kent deze film toch!? Over een Engels meisje dat in haar droom in Wonderland terecht komt en daar de hartenkoningin moet verslaan! Echt weer een WAUW film Disney
 
Zo nu hebben jullie 10 van mijn favoriete Disney films gezien...
Wat zijn jullie favoriete Disney films?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow