Translate

Zoek je iets?

zaterdag 28 december 2013

Review: Babylips

Hey allemaal,

Ook ik heb er eentje EINDELIJK een babylips!
Voor degene die niet weet wat babylips zijn: Babylips zijn lippenbalsems van het Merk Maybelline New York.

Maybelline over de baby lips:
Deze must have lippenbalsem verzorgt, beschermt en maakt je lippen babyzacht! Beschikbaar in vijf verschillende varianten, die passen bij jouw mood. Ga jij bijvoorbeeld voor de sportieve look? Dan past de Hydrate (blauwe) Babylips helemaal bij jou! Voor een meer avontuurlijke bui kies je de Mint Fresh variant (groen) en de Intense Care (geel) past helemaal bij een vrije en spirituele bui. Wil je naast hydratatie ook gaan voor een mooie subtiele kleur op je lippen? Dan kun je kiezen voor Cherry Me met een verleidelijke rode kleur of voor Pink Punch met een romantische roze kleur. Er is dus altijd wel een Babylips variant die bij jouw mood past!

Ik kocht Hydrate (blauw), ik weet niet waarom ik deze kocht hij rook lekker en groen was er niet meer.

Baby Lips
Ik vind de verpakking heel erg leuk, het trekt zeker mijn aandacht! Wat ik zo leuk vind zijn de felle kleurtjes.
Hij ruikt ook erg lekker naar een snoepwinkel met zure matten of zo. Hij ruikt namelijk erg zoet, mar wel lekker.

Op mijn lippen voelt hij een beetje vettig aan, maar ik vind dingen op je lippen al snel vettig dus het kan ook aan mij liggen. Je blijft hem nog best wel een tijdje voelen iets wat ik jammer vind.

Ik heb hem voor het slapen gaan opgedaan en de ochtend daarna waren mijn lippen erg glad en zacht. Ik voelde dat de velletjes of weg waren of zich aan het herstellen. Verder voelen mijn lippen gewoon enorm verzorgt aan.

Omdat de babylips niet de kleur hebben die ik mooi vind doe ik eerst deze glanzende babylips op, dan laat ik dit even intrekken en vervolgens doe ik mijn eigen lipproduct erover heen. Het werkt super fijn je lippen hebben en het kleurtje wat jij wilde en ze worden goed verzorgt!

Kortom ik vind het een erg fijne lippenbalsem en ik ga hem zeker vaak gebruiken,maar ik snap de hele hype eromheen niet. Het is qua werking niet anders dan gewoon labello. Misschien komt het door de verpakking of door het merk of zo maar ik snap niet waarom iedereen ze zo nodig wilt hebben. Maar ja het werk op zich goed het ruikt lekker en de verpakking is geweldig.

Wat vind jij van de babylips?

foto's: www.veracamilla.nl
           www.bol.com
tekst maybelline: http://www.maybelline.nl/Products/lippenstift/Lipbalm/Babylips.aspx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow