Translate

Zoek je iets?

vrijdag 27 december 2013

Mijn Kerstcadeautjes

Hey allemaal,

Als eerste wil ik zeggen:
 
Gister heb ik Kerstmis gevierd, en ik heb cadeautjes gekregen :).
Ik ga ze nu samen met jullie allemaal op een rijtje zetten:
(van de meeste dingen komt nog een review dus dit is even kort alles voorbij laten gaan)
(Naast deze dingen kreeg ik ook nog een o.a. een mok maar die zit in de vaatwasser, die komt nog wel een keertje)

Als eerst de lipstick die ik kreeg van Essence. Ik vind het een hele mooie naturel kleur. Zoals jullie weten houd ik daar erg van!

Essence long lasting lipstick 07 natural beauty


 Dan de blush die ik kreeg. Wederom van Essence, ik houd gewoon van dat merk! Het is een mooie roze perzik achtige kleur, ook weer erg natuurlijk :)
 


silky touch blush 30 secret it-girl
 Bij de blush hoort natuurlijk ook een kwast. Ik kreeg deze mooie van Catrice (dit is overigens mijn eerste Catrice product) En ik ben er HEEEL blij mee! Ik vind het een hele mooie kwast, en hij is ergf zacht, heel fijn!

Catrice Blush Brush
 Dan mijn Catrice nagellak! Deze zijn zo mooi! Ik heb de rechtse nu al op. En hij werk echt super! Het zijn twee hele mooie kleuren, een (weer) naturel en een blauwe met kleine shimmers, leuk voor met oud & nieuw vind ik dat! Ook moet ik Catrice een compliment geven over de namen, want die zijn echt fantastisch verzonnen!
 


Catrice nagellak links: 16 George Blueney rechts: 01 Karl says très chic

 
 Dan nog een lipproduct namelijk de Rimmel London Apoclips. Hier kan ik maar weinig over vertellen behalve dat hij echt geweldig is!!! Maar dat komt wel naar boven in de review. Het is een nude kleurtje en ik ben er heel erg blij mee
Rimmel London Apoclips Shootin Star
 
 Dan iets wat ik al heel erg lang wilde... De One Direction our moment parfum en bodylotion! Ik kreeg een doos met beide producten erin, en ik ben er zo blij mee! Ze ruiken perfect, en de flesjes en doos zijn super mooi!
 

One Direction Our moment parfum en bodylotion

Daarna kreeg ik van een vriendin van mij ook nog eens de xx wild parfum van Mexx. Wederom een heerlijke geur en een prachtige flesje! Deze ga ik afwisselen met mijn one direction parfum! Ook hier ben ik weer erg blij mee.

xx wild parfum by Mexx
 Daarnaast kreeg ik van die vriendin ook nog eens douchegel van playboy van de play it pin up collectie in de geur lucious and sweet. Ik vind de verpakking al erg leuk en zoals de naam al zegt ruikt hij erg zoet, maar ik houd daar heel erg van dus dat is mooi. Tja ook hier ben ik weer erg blij mee!
 

 

Playboy douchegel play it pin up collection lucious and sweet

En als laatste de Vaseline spray & go in de geur Aloë Vera. Dit is een bodylotion maar i.p.v. dat je in een potje moet roeren of zo is dit een spray. Ook trekt dit sneller in dan de "gewone" bodylotions. Ik heb het natuurlijk meteen uitgeprobeerd en het werkt echt heel goed! Hij ruikt lekker en het trekt inderdaad erg snel in! I'm happy!


Dit waren zo'n beetje mijn kerstcadeaus en ik hoor jullie denken OMG wat veel, ja dat is zeker waar! Maar dit zijn ook verjaardagscadeaus want op eerste kerstdag ben ik jarig, vandaar :)

Wat vinden jullie het leukste kerstcadeau?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow