Translate

Zoek je iets?

maandag 23 december 2013

Review: Essence colour & go nagellak




Hey allemaal,
 
Vandaag was ik bij de Kruidvat en kocht ik o.a. drie nagellakjes van het merk Essence van de colour & go collectie.
Dit is een sneldrogende nagellakcollectie en bevat veel verschillende kleuren. Ik kocht er vandaag drie. 
 
 
Zelf vind ik het hele mooie kleuren, de rechtse zelfs een beetje apart. Ik vind het flesje ook heel erg leuk! De dop is het flesje maar dan ondersteboven, en er staat een e (van essence) op!
Verder is het een vrij normaal flesjes. Wat ik wel jammer vind is dat de flesjes geen naam of nummer hebben...

Voor deze review heb ik het rode achtige lakje opgedaan. Het is een soort framboos achtige kleur. Wat deze lak zo speciaal maakt is dat er ook een frambozen geurtje aanzit. Je moet er van houden hoor maar ik vind het in ieder geval veel lekkerder ruiken dan die nagellak geur. 
De lak dekt erg goed, ik heb maar een laagje gebruikt en mijn nagels zijn gedekt. De kleur komt mooi over op je nagels, en de lak droogt ook erg goed. Wat ik wel jammer vind is dat hij helemaal niet zo heel erg snel goed droogt. Die van HEMA drogen sneller...  

 

 
Hieronder zie je de kleur op mijn nagels. Ik heb hierbij een laagje gebruikt!




 
Doei!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow