Translate

Zoek je iets?

zondag 22 december 2013

Review: Dutch tea

Hey allemaal,

Vandaag eens een hele andere review dan normaal nu gaat het namelijk om een smaakje thee! En niet zomaar thee maar Dutch tea van Pickwick!


De verpakking ziet er niet heel erg bijzonder uit, het is gewoon een doosje met hier en daar wat Hollandse dingentjes zoals tulpen & oranje.

Het ruikt echt heel erg lekker, een frisse sinaasappel achtige geur komt je te gemoed mmm lekker!

Om eerlijk te zijn had ik van de smaak wel ietsje meer verwacht, het smaakt net als sinaasappel thee. Verder is er niets bijzonders aan. Nou wist ik ook niet echt wat ik moest verwachtte van deze thee, maar ik vind hem niet zo speciaal als in alle reclames wordt voorgedaan. Maar ja daar zijn reclames dan weer voor. Het is dus op zich helemaal geen vieze thee, nee integendeel het smaakt juist erg lekker! Maar eigenlijk is het gewoon sinaasappel thee, verder is er niet zoveel bijzonder aan! Jammer!




Wat is jouw favoriete smaak thee?
Mijn favoriet is bosvruchten of vanille thee! Super lekker!

foto's www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow