Translate

Zoek je iets?

zaterdag 4 januari 2014

Best Disney songs - Spiegelbeeld (Mulan)

Hey,

Ik heb jullie al heel erg vaak laten weten dat ik heel erg gek ben op Disney. Nu heb ik een nieuwe tja soort van rubriek bedacht, en dit is de eerste versie daarvan. Zoals de naam al zegt ga ik hier steeds een van mijn favorieten Disney songs aan jullie laten horen, en dan vraag ik jullie mening over dit liedje.

Ik begin met het liedje "Spiegelbeeld" uit Mulan. Dit is ergens in het begin van de film als Mulan zich realiseert dat ze nooit het meisje zou kunnen zijn wat haar ouders van haar verlangen. Een heel mooi hoog nummer, dat ik jullie nu ga laten horen.

Als ik het intro van dit nummer hoor krijg ik al kippenvel, hebben jullie dat niet?

Ik heb even de lyrics opgezocht voor degene die (net als ik) graag willen meezingen

Kijk die blik
ik speel nooit de rol van mooie bruid
de perfecte dochter
nee ik schrik en ik sla mijn ogen neer.
Wie ben ik zie ik ooit mezelf, zal ik waardig zijn.
dien ik de familie eer.


Wie ben ik zeg me wie ,wie is zij die ik zie.
Is dit vreemde meisje echt mijn spiegelbeeld.
Ooit valt het masker en blijkt dat ik haar herken.
Wanneer toont mijn spiegelbeeld wat voor spel het speelt.
Wanneer toont mijn spiegelbeeld wie ik werkelijk ben.



De tekst is natuurlijk ook prachtig! Echt een prachtig nummer

Wat vinden jullie van dit nummer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow