Translate

Zoek je iets?

zondag 5 januari 2014

Review: Vanilla Caramel tea

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie over thee. En niet zomaar thee maar lipton vanilla caramel thee!!!!



Oké ik zocht vanille thee en kon het nergens vinden en toen kwam mijn vader hier ineens mee. Ik wist niet wat ik moest verwachtte.
Als je het doosje opent ruik je heel veel karamel. Ik houd van die geur dus het maakte me nog meer benieuwd naar de smaak.
De smaak is erg lekker je proeft erg veel karamel maar door de vanille is het niet te zoet of zo. Ik ben dus erg blij met de vanille! Dit is echt een mooie smaak voor de herfst en de winter. Maar ik denk dat ik het in de zomer ook lekker vind hoor!!! :)

De mok die er naast staat is de mok die ik kreeg voor Kerstmis, van eeyore van Winnie the Pooh! Eeyore vind ik echt het schattigste personage van Disney. Toen ik klein was had ik ook een knuffel van hem ;). Ik vond daarnaast de tekst ook super cute!

Vandaag een kort berichtje, maar hopelijk wel leuk. Ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven en ik hoop dat jullie net als ik een nieuwe favoriete theesmaak hebben


Ga je deze thee proeven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow