Translate

Zoek je iets?

zaterdag 8 maart 2014

Review: Mexx xx wild parfum

Hallo allemaal,

Vandaag weer een review voor jullie van "Mijn Kerstcadeautjes" !
Dit keer review ik een parfum (dit is de eerste keer dat ik een parfum review en geloof me het is lastig!), namelijk die van Mexx, om precies te zijn Mexx xx wild parfum!

Ik begin met de flacon, die overigens simpel maar erg mooi is vind ik. Het is een lang flesje, die wijd uitloopt tot het midden, dan strak wordt en dan weer opnieuw begint met uitlopen. De dop is vrij simpel een ronde dop met een gat in het midden, hij past mooi bij de rest van het flesje. Verder staat op het flesje het logo van de parfum. Het glas van het flesje is roze/paarsachtig, ik vind het een mysterieuze kleur...



Dan nu de geur, want daar gaat het natuurlijk allemaal om ;). Het is een zoete fruitachtige geur, ik herken de geur wel maar ik kan het niet plaatsen. Het is een erg lekkere geur, waar je misschien wel eventjes aan moet wennen, en dat kan natuurlijk. Ik vind het echt een geweldige geur, maar ik wil nu wel erg graag weten waar hij naar ruikt. Het is een mix van iets, iets fruitigs met nog iets, misschien een soort bloem of zoiets? Ik weet het echt niet... Het ruikt in ieder geval lekker, wel moet je uitkijken met hoeveel je opspuit, als je teveel opspuit kan het een erg heftige geur worden. De geur kan voor zowel overdag, als 's avonds gebruikt worden!

Kortom, een erg mooie flacon, een fijne dop (die makkelijk erop en eraf gaat) en een lekkere mysterieuze geur (ik weet nog steeds niet wat het nou is!), die je zowel overdag als s'avonds kan gebruiken! Wat wil je nog meer??

Ga je deze parfum kopen? 
Weet jij welke geur deze Mexx xx wild parfum heeft?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow