Translate

Zoek je iets?

zaterdag 1 maart 2014

The Fairytale Tag

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een hele leuke tag voor jullie, namelijk the Fairytale tag. Deze tag is eigenlijk heel erg lang, daarom korte ik hem wat in!



Ik koos de leukste paar vragen uit! 
Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ja! Ik houd ervan om lange stukken met mijn hond te lopen.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ehhm, door mijn vrienden wel ja, die houden me makkelijk voor de gek!

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Dat verschilt erg, ik houd ervan om uit te slapen, maar ik heb het best druk dus dat lukt niet altijd, maar als ik dan uitslaap slaap ik makkelijk 12 uur per nacht. Maar in een normale nacht slaap ik ongeveer 9 uur.
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand eerlijk, bescheiden en lief is! Dat zijn 3 mooie eigenschappen van een persoon.
De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Oneerlijkheid!! Ik kan daar gewoon NIET tegen.



Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ehhm, ik ben niet zo goed met bloemennamen, maar zoieso rozen en tulpen, verder weet ik het eigenlijk niet…
De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Ik heb de trouwste en leukste hond ever!
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ehhhm, weet ik veel, met sommige dingen ben ik jong (films kijken etc.) maar soms kan ik ook best wel ouder zijn…

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Als ik een dagje vrij heb, dan ben ik echt lui! Maar als het moet werk ik kei en keihard!!

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ik vind shoppen erg leuk, ik word daar gewoon vrolijk van. Maar als ik een dagje moe ben ga ik me niet helemaal mooi aankleden of zo, dan trek ik het liefste een trui aan met een makkelijk zittende broek.
De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Best wel ja, ik kan makkelijk huilen om een film (bij Frozen heb ik de hele tijd gehuild). Als ik een zielig verhaal hoor, huil ik erg snel. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow