Translate

Zoek je iets?

zaterdag 19 april 2014

Review: Cookies & Cream collectie Essence- handcrème

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik weer een product voor jullie reviewen, namelijk een product uit de limited edition line van Essence "Cookies & Cream" heet deze limited edition en alles heeft dan ook een zoete kleur.
In deze limited edition line zitten
* een blush
* 3 verschillende kleuren ogenschaduw
* 2 verschillende kleuren Jumbo oogpotloden
* 2 verschillende kleuren lipgloss
* 4 verschillende kleuren nagellak (inclusief nagelstickers)
* shimmer parels
* mini nagelvijl
* tube handcrème

De handcrème ga ik vandaag reviewen!


Ik begin met de verpakking, die trok namelijk meteen mijn aandacht, een tube met een lichtroze dop en het logo van de collectie erop! Heel erg leuk, hiervan smolt ik al meteen, de lichtroze kleur is zo schattig dat ik alleen daarom deze handcrème al mee wilde nemen! 
Op de verpakking stond ook nog "100% non greasy" dat wil zeggen dat hij dus niet vettig is voor je handen, iets wat mij echt een groot pluspunt lijkt, want ik vind het nooit fijn om van die vette handen te hebben door je handcrème. 
Vervolgens de geur: Het is een hele zoete geur, iets wat je dan ook wel bij deze limited edition line kan verwachten. Ik vind hem erg ruiken naar cupcakebeslag, ik vind dat heel lekker ruiken maar er zijn ook mensen die dit vinden stinken, juist omdat het zo zoet is. Je moet dus voor jezelf bepalen of je dit lekker vindt ruiken voordat je deze handcrème koopt. Ik moet wel zeggen dat als je de handcrème eenmaal op hebt gedaan hij lang niet meer zo zoet ruikt, dan nijgt hij juist weer meer naar een kokos luchtje of zo, dat vind ik ook erg lekker ruiken dus ik was al lang blij! 
Dan de crème zelf, want daar draait het natuurlijk allemaal om! De crème is inderdaad niet vettig, je voelt natuurlijk wel dat je iets op je handen hebt zitten, maar het trekt snel in en voelt niet vettig aan. 
Mijn handen zijn na gebruik een stuk zachter en soepeler, ook heb ik geen droge plekjes meer :) 


Kortom: Een zoet ruikende handcrème, die zijn werk gewoon erg goed doet. Hij trekt snel in en voelt niet vettig aan Je handen worden een stuk zachter en de droge plekjes verdwijnen! Ik ben er erg tevreden over en dat ben ik bij een handcrème niet snel! 

De cookies & cream collection is nog tot aan het eind van april te vinden in de schappen!
Wat is jouw favoriete handcrème? 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow