Translate

Zoek je iets?

vrijdag 8 augustus 2014

Mijn favoriete kledingwinkels (ook webshops)

Hoi allemaal,

Jullie zien hier vaak shoplogs voorbijkomen (en dit zijn vaak ook de best bekeken berichten) dus leek het mij wel leuk om al mijn favoriete kledingwinkels op een rijtje te zetten voor jullie!
Ik denk dat jullie er veel wel zullen herkennen, maar misschien zijn er een aantal nieuw! Nou in ieder geval, zoek je nog leuke shop adressen? Kijk dan vooral even verder!



1. Forever 21
Ik heb al veel shoplogs gemaakt waar forever 21 in voorkomt. Dat komt omdat elke keer als ik die webshop aanklik erop de een of andere manier altijd super veel in mijn winkelmandje terechtkomt. Ja voor mij is het een net zo groot raadsel als voor jullie denk ik haha.
Maar oké even serieus... Forever 21 is een echte tienermeiden winkel. Je hebt er goede en leuke spullen voor een prima prijsje! Persoonlijk ga ik altijd helemaal los bij de shirts en blousejes. Die zitten zo lekker en zijn zo tof! Maar de broeken zijn ook goed hoor, alleen koop ik een broek liever in de winkel....
Dus echt een toffe winkel!
www.forever21.com

2. The Sting
Ook de The Sting hebben jullie al een aantal keer voorbij zien komen! Dit is ook een geweldige winkel, iets duurder dan Forever 21, maar nog steeds (denk ik) wel te doen. Bij deze winkel vind ik wel dat je het moet treffen. Soms is er heel veel leuks en soms helemaal niets. Ik vind vooral de broeken van The Sting echt top! Bijna al mijn broeken komen dan ook van The Sting. Maar voor shirts kan je hier ook terecht. Bij The Sting heb je verschillende merken, dus er zit denk ik altijd wel iets tussen wast je leuk vind. Ik vind bijvoorbeeld anti blue erg leuk en Bella Raggazi ook!
www.thesting.com

3. Primark
Tja wie kent hem niet? Primark! De Primark is voor mij zo'n winkel waar ik heen ga en dan meteen heel veel koop en er daarna weer heel lang niet komt. Het is een soort groot avontuur om tussen de mensenmassa en de bergen met kleren jouw maat te vinden. Dat vind ik persoonlijk een nadeel aan de Primark. Maar een voordeel is natuurlijk dat het super goedkoop is, maar dat de spullen wel echt super tof zijn! Persoonlijk vind ik de tassen, schoenen, pyjama's, onesies en sokken het fijnst haha. De kleding op zich ook wel, maar dat is niet altijd speciaal. (Behalve in Londen, want daar hadden ze een hele Disney collectie ;))
www.primark.com

4. New Yorker
Dit is ook al zo'n goedkope winkel. De New Yorker vind ik persoonlijk af en toe iets weg hebben van Forever 21, maar ik weet niet of er mensen zijn die mijn mening delen. Ik vind in ieder geval dat ze bij de New Yorker echt van alles hebben! Ze hebben er stoere kleding, maar ook wel blousejes etc. Hoewel het toch wel meestal nijgt naar stoer. Ook bij New Yorker vind ik dat je het moet treffen. Soms is er heel veel en soms is er helemaal niets. Maar dat maakt op zich niets uit. Tegenwoordig heb ik nu de schoenen bij de New Yorker ook ontdekt dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb een hele smalle voet en ik wilde graag van die open schoenen, maar dat kan dus nooit omdat mijn voeten te smal zijn. Maar bij de New Yorker zijn de schoenen vrij smal dus daar was mijn oplossing!
www.newyorker.de 

5. H&M
Ook dit is een bekenden. De H&M... Ook hier komen veel van mijn broeken vandaan en mijn jurkjes voor het kerstgala koop ik ook altijd hier. Ook kan je hier terecht voor al je basics, al mijn basic dingen komen bij de H&M vandaan. Ook bij de H&M moet je het treffen qua leuke kleding. Maar ik kom er meestal alleen voor basic dingen en als ik dan iets leuks zie kijk ik even verder. Best een goede tactiek al zeg ik het zelf!
www.hm.com

Nou dit waren mijn 5 favorieten. Ik had er nog veel meer kunnen opnoemen hoor, want bijvoorbeeld Pull & Bear vind ik ook fantastisch! Maar ik kom er niet vaak, dus vond ik niet dat die erbij mocht.En ook boohoo.com ben ik nu aan het ontdekken. Maar ik vind dit wel een prima lijstje

Tot ziens!

Wat is jouw favoriete kledingwinkel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow