Translate

Zoek je iets?

woensdag 6 augustus 2014

Review: Soap & Glory Heel Genius



Hoi allemaal,

Vandaag heb ik de beloofde review voor jullie (van Soap & Glory) van Heel Genius.
Ik was erg nieuwsgierig naar Soap & Glory, omdat ik veel mensen erover hoorde.
Dus toen ik in Londen was, kon ik het niet laten om even in de schappen te kijken en uiteindelijk ook een dingetje te kopen. En dat werd dus Heel Genius.


Better than a pedicure? It renovates rough feet in a single overnight session, doubles as a foot cream, and will give even the roughest of cuticles a run for its money. Featuring allantoin, glycerin, macadamia oil, menthol, bilberry, orange and lemon fruit acid smoothers.


Ook bij dit product lokte de verpakking mijn aandacht. Iets wat bij Soap & Glory eigenlijk altijd het geval is.... Maar het gaat niet om de verpakking, al geloof ik wel dat dat voor een deel ervoor zorgt of je het koopt ja of nee. Het is de eerste indruk van het product.
Ook ruikt dit product weer erg lekker, (dat is ook altijd zo bij Soap & Glory) het ruikt echt geweldig, maar toch kan ik de geur niet goed omschrijven. Het is gewoon lekker!



Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het product zelf. Het is een crème voor op je voeten. Je moet hem elke avond opdoen en dan even in laten trekken met sokken aan. Het plakt niet heel erg en het voelt ook niet vet aan, op het moment dat ik het opdoe. Dat is wel echt een pluspunt, want anders wil je daarna toch niet meer lopen, omdat dan alles plakt. Maar dat doet het dus gelukkig niet!
De volgende dag (ik heb dan niet met mijn sokken aan geslapen, maar die heb ik gewoon uitgedaan voordat ik ging slapen) voelen mijn voeten zo zacht aan! Echt wow! Heel soepel & zacht en dat is natuurlijk super fijn! En dat is ook het uiteindelijke doel van het product!!! Dus het werkt!

Kortom: Een voetcrème die zijn werk gewoon goed doet. Hij ruikt ook nog eens super lekker, de verpakking is tof en hij trekt snel in! Dus in één woord: PERFECT!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow