Translate

Zoek je iets?

zaterdag 6 september 2014

Best Disney Songs ~ Strangers like me

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een Disney liedje voor jullie......
Het gaat dit keer om Strangers like me uit Tarzan. In dit nummer laat Jane Tarzan van alles zien wat normaal is voor mensen (zoals foto's). Maar voor Tarzan is dit natuurlijk niet normaal. Hij wilt alleen maar meer weten en weten. Dit is ook het moment dat Tarzan en Jane echt verliefd op elkaar worden. Het is zo mooi!


Ik vind het verhaal heel erg mooi, maar ik heb altijd een beetje het idee dat dit liedje uit de film vergeten wordt, dat is natuurlijk omdat er heel veel goede liedjes in deze film zitten (You'll be in my heart, Two worlds etc.) Maar dit is ook zo'n gaaf nummer. De muziek vind ik echt geweldig!!! En de tekst is natuurlijk ook heel goed, maar de muziek echt WOW!!!!



Geweldig toch? Ook dat praat stukje ertussen echt wow! Het is gewoon echt een heel tof nummer. Vinden jullie ook niet?

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow