Translate

Zoek je iets?

woensdag 3 september 2014

Review: HEMA ogenschaduw kwasten






Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie drie make-up kwasten van HEMA reviewen. Ik hoop dat jullie dit interessant vinden, maar mij leek het in ieder geval erg leuk om te doen. 

Ik was bij HEMA omdat ik nieuwe make-up kwasten wilde hebben. Ik had eigenlijk nog nooit echt goede ogenschaduw kwasten gekocht, want ik deed het altijd gewoon met zo'n applicator. Wat op zich ook fijn is, maar nu ik iets meer met make-up bezig ben, leek het me wel erg leuk om echt goede kwasten te kopen. 

Ik heb drie verschillende:
* Classic Eyeshadow brush 201
* Blending Eyeshadow brush 202
* Shading Eyeshadow brush 203 

Classic Eyeshadow brush 201


Zoals de naam al zegt is dit gewoon een klassieke ogenschaduw kwast. Eentje die iedereen kent!
De haartjes van de kwast voelen erg fijn aan en als ik ogenschaduw opdoe voelt dit ook fijn. Ik gebruik deze kwast voor mijn highlighter en voor op mijn bewegend ooglid. En ik moet zeggen, ik vind het echt een stuk makkelijker aanbrengen dan een applicator. Het gaat veel netter en preciezer. 
Ook vind ik dit soort kwasten veel fijner om schoon te maken dan van die applicator's. Het is gewoon een hele goede kwast voor een goede prijs. Hij ziet er mooi uit, hij doet zijn werk goed, voelt fijn en is makkelijk schoon te maken. Te gek toch?!

Blending Eyeshadow brush 202 


Ook hier zegt de naam het natuurlijk al meteen, dit is een blending kwastje. Daar gebruik ik hem dan ook alleen maar voor, om te blenden. Het kwastje is erg zacht en de haartjes staan echt in een perfecte vorm om te blenden. Eerst blendde ik altijd met een kwastje dat achterop de applicator zat. Maar die haartjes waren erg hard en hij blendde ook eigenlijk voor geen meter. Nu doet hij dat wel en wat een verschil zeg! De ogenschaduw is meteen veel mooier!! Ook deze kwast is natuurlijk super om schoon te houden. Dus nog zo'n goede kwast van HEMA

Shading Eyeshadow brush 203


En hier zegt de naam van de kwast het ook al. Deze is dus om schaduwen te maken. Ik vind hem vooral fijn in de arcade boog werken. Het kwastje past er namelijk precies tussen, dat komt denk ik omdat ook hierbij de vorm van de haartjes hier echt voor is gemaakt. Ook deze kwast voelt fijn aan, hij prikt niet en hij zorgt ervoor dat mijn ogenschaduw erg mooi gaat zitten. Ook dit vind ik gewoon weer net even wat preciezer werken dan zo'n applicator. Applicator's werken ook gewoon goed hoor, maar 's ochtends als ik haast heb gaat dit even iets netter. Kortom ook deze kwast voelt fijn aan, heeft zachte haartjes en doet zijn werk goed! Top dus!


Dan was dit mijn allereerste review over make-up kwasten. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad. Sowieso wil ik jullie er even op wijzen dat de make-up kwasten echt super fijn zijn. Ze hebben een groot assortiment dus er zit vast wel iets bij wat je kan gebruiken en het is natuurlijk vooral lekker betaalbaar 

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow