Translate

Zoek je iets?

vrijdag 28 november 2014

Best Disney Songs ~ Out there (The Huchback of the Notre Dame)


Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een mooi Disney liedje voor jullie! Dit liedje is uit een film die (denk ik) door niet zo heel veel mensen is gezien (terwijl het echt een prachtige film is), daarom wil ik deze film wat aandacht geven. Ik heb het nu natuurlijk over The Hunchback of the Notre Dame!


De film gaat over een jongen die erg "lelijk" is. Hij wordt opgesloten door rechter Frollo omdat hij zo lelijk is. Hij mag nooit naar buiten! Quasimodo (zo heet de jongen) kijk echter wel elke dag naar buiten, hij zou zo graag een van die mensen buiten willen zijn. Uiteindelijk zingt hij dan dit nummer.




Ik vind het echt een prachtig nummer, prachtig gezongen ook. De tekst is natuurlijk prachtig, je hoort de hoop en het verlangen van Quasimodo er goed in terug. Ik kan eigenlijk niets anders zeggen

Dat was het dan alweer, een kort artikel vandaag, maar ik wilde het toch erg graag plaatsen!


Tot snel!





1 opmerking:

Follow