Translate

Zoek je iets?

donderdag 27 november 2014

Tips: Cadeautjes!

Mijn internet heeft er echt heel erg lang uit gelegen, vandaag heb ik (gelukkig) weer internet *doet dansje*  dus ik kan weer lekker bloggen (hoop ik...) 

Hoi allemaal,

Het is weer mijn favoriete tijd van het jaar: gezelligheid, feesten en cadeautjes. Ja en die cadeautjes zijn vaak nog een dingetje, want wat moet je nou kopen voor Kerstmis/Sinterklaas en wat geef je nou voor een surprise. Hier wat tips!



Tip 1: HEMA 
Tijdens de feestdagen is HEMA je beste vriend. Bij de HEMA hebben ze namelijk een heel leuk assortiment van mini cadeautjes. Super leuk voor in je schoen/surprise. 
Je moet hierbij denken aan cadeautjes van ongeveer 0,50 tot 5 euro. Je kan het dus zo duur maken als je zelf wilt. Ikzelf vind de cadeautjes die je kan geven echt super leuk en wordt er dus ook echt hebberig van. Ik wil het liefst alles kopen!
Voorbeelden van cadeaus bij HEMA
  • Notitiebokken/blokjes/memoblokjes
  • Mokken en thee die je nog in een zakje moet stoppen
  • Verschillende bad/douche spullen (in verschillende kleuren)
  • Bak spullen
  • Armbandjes etc.
  • Make-up
Tip 2: Cadeaubonnen
Tja als je echt niets weet kan je natuurlijk gewoon op die goede oude cadeaubon terugvallen. Je hebt natuurlijk verschillende soorten cadeaubonnen zo kan je bijvoorbeeld een Fashioncheck geven, maar ook een dagje weg of een bioscoopbon. Super tof en altijd goed, je hebt nooit het verkeerde want de gelukkigen mag het zelf uitzoeken!
Voorbeelden cadeaubonnen
  • Van zijn/haar favoriete winkel
  • Fashioncheck
  • Dagje weg
  • Bioscoopbon
  • Boekenbon
Tip 3: Kerstcollecties
Er komen deze tijd van het jaar super veel kerstcollecties uit, maak daar gebruik van! Vaak zitten in kerstcollecties ook cadeaupakketten, koop zoiets! Dat zit vaak ook al super tof ingepakt, ook weer makkelijk! 
Wat ik leuk vind aan kerstcollecties is dat ze echt helemaal bij deze tijd van het jaar passen. Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar ik kijk altijd al vanaf september uit naar de nieuwe kerstcolelcties. Ook tof is dat kerstcollecties bijna altijd limited editions zijn. Dan voelt de gelukkigen zich ook nog een super speciaal!
Voorbeelden van kerstcollecties
  • Lush
  • Bodyshop
  • Verschillende Make-up merken
  • Geurkaarsen
  • Kledingwinkel
Tip 4: Handige dingen
Er zijn altijd dingen die altijd van pas komen zoals sokken, een nieuwe mascara etc.
Als je niets weet kan je zoiets doen. Als ik meedoe met een surprise vraag ikzelf bijna altijd iets wat ik op dat moment "nodig" heb zoals notitieboekjes, memo's, telefoonhoesje of sokken. 
Voorbeelden van handige dingen
  • notitieboekjes/blokken
  • telefoonhoesjes
  • sokken
  • Muts/sjaal/wanten
  • Pennen/potloden/stiften
  • USB-stick 
  • Mappen/hoesjes
  • Douche spullen
Misschien klinken deze dingen stom, maar vergeet niet je hebt verschillende soorten USB sticks/Notitieblokken etc. Je bepaalt natuurlijk zelf of je een leuke koopt.

En dat was het dan alweer,
Ik heb jullie nu 4 tips gegeven voor cadeautjes. Ik vond het vroeger ook altijd super lastig om te verzinnen wat ik voor een ander moet kopen, maar de laatste tijd gaat het steeds beter (denk ik.../hoop ik...)
Als jullie nog tips voor mij hebben dan hoor ik het graag en ik hoor natuurlijk ook graag wat jullie verlanglijstje is !

Tot snel!
Wat is jouw verlanglijstje?
Waar koop jij altijd cadeautjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow