Translate

Zoek je iets?

vrijdag 30 januari 2015

REMINDER: WINACTIE

Hoi allemaal,

Zoals jullie wellicht wel weten, bestaat mijn blog nu 2 jaar! Een paar weken geleden maakte ik een winactie bekend. Ik wil nu even zeggen dat je nog mee kan doen t/m 1 februari 2015 (a.s. zondag dus)




Je kan een te gek prijzen pakket winnen met o.a.
- Dove 
- The Bodyshop
- Het boek Een vreemde zomer
- HEMA pakket 

Om dit te gekke prijzen pakket te winnen, moet je natuurlijk wel iets doen. 
Ik zou het heel tof vinden als je de bovenstaande foto op al je social media accounts zet met #musicalmeidwinactie

Om extra veel kans te maken kan je:
- Mijn blog volgen via blogger  (ga helemaal naar beneden, daar staat deelnemen en voeg dan toe)

Als je op allerlei verschillende social media accounts andere namen hebt is het slim om die hieronder in een reactie te vermelden, als je niet wilt dat het online komt te staan kan je me ook een mailtje sturen via dit email adres.

Heel veel succes allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow