Translate

Zoek je iets?

zondag 22 februari 2015

Memory Jar

Het meisje dat de winactie heeft gewonnen, heeft daar een bericht over gehad. Bedankt voor het meedoen!


Hey allemaal,

Als klein meisje hield ik altijd een dagboek bij (en stiekem nu nog steeds)  , maar een dagboek bijhouden is erg moeilijk. Je moet er elke dag inschrijven en wat nou als er helemaal niets gebeurt? Daarom heb ik besloten om dit jaar een memory jar bij te houden.




Een memory jar is eigenlijk gewoon een voorraad pot met briefjes met herinneringen erop.
De bedoeling van zo'n memory jar is dat je al je mooie herinneringen in de pot stopt en als je je dan een keer down voelt of je bent verdrietig, dan maak je zo'n briefje open en dan denk je weer aan die leuke herinnering, daar wordt je dan blij van!

Mij leek het erg leuk om dit bij te houden en dat doe ik dan dus ook. Ik ben gewoon naar de Blokker gegaan en heb daar de eerste de beste pot gekocht die ik kon vinden en die heb ik gewoon op mijn nachtkastje gezet (zie foto hierboven). Je wordt er echt heel erg vrolijk van en het ziet er ook nog eens gewoon suoer leuk uit (Tumblr girl enzo...) 

Ik hoop dat ik jullie kon inspireren om ook een memory jar bij te houden. Het is echt veel leuker en het kost veel minder moeite dan je denkt. En als je toch nog niet helemaal overtuigd ben kijk dan even naar deze foto's op Google van Pinterest dan wordt je dat vanzelf! Ik vind het vooral te cute staan en mede daarom ben ik er zo blij mee!

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow