Translate

Zoek je iets?

dinsdag 14 juli 2015

Musicalmeid is C like celebrate

Hallo allemaal,

Nee je bent niet op de verkeerde website gekomen, musicalmeid heeft een nieuwe naam!
In een eerder bericht had ik het er al over om misschien een nieuwe naam te kiezen. Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn naam te veranderen naar C like celebrate.

Musicalmeid zal voortaan C like celebrate gaan heten. Ik denk dat ik daarmee meer mensen kan betrekken bij mijn blog en het past beter bij de content die ik schrijf. Toen ik musicalmeid begon had ik nog geen idee wat ik ermee wilde. Ik was gewoon een meisje dat dol was op musicals en een blog wilde starten (met het idee dat ik die toch maar drie maanden zou volhouden). Ondertussen is bloggen één van de leukste dingen geworden die ik doe. Ik heb een idee wat ik met mijn blog aanmoet en wat voor bezoekers daarop af komen. Ik denk dat musicalmeid mensen kan afschrikken. Je houdt van musicals of je haat het. En c like celebrate is een blognaam die veel meer bezoekers trekt, veel algemener is en beter bij mijn content past, dus vanaf nu heet musicalmeid c like celebrate.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow