Translate

Zoek je iets?

donderdag 16 juli 2015

Review: The Body Shop Tea Tree


Hoi allemaal,

Tea Tree, een product waar ik op het gebied van huidverzorging echt verslaafd aan ben. Tea Tree helpt bacteriën van je huid te verwijderen, waardoor er geen of minder puistjes en mee-eters ontstaan.
The Body Shop heeft een hele leuke collectie vol met huidverzorgingsproducten vol met Tea Tree Oil erin. Ik kocht daarvan de Flawless BB cream, de concealer en de Skin Clearing Foaming Cleanser. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van deze interessante producten vond.



Ik kocht de BB cream in de kleur 01, dit is de lichtste kleur uit het assortiment. Ze hebben helaas maar drie kleuren, dus er is niet heel veel keus. De BB cream zit in een klein tubetje, wat je makkelijk overal mee naar toe kan nemen, je moet dan dus alleen nog voor een kwast zorgen, maar je kan het natuurlijk ook met je vingers doen als je dat prettiger vindt.

De BB cream geeft een mooie dekking die er niet te pannenkoek-achtig uitziet. Hij zorgt ervoor dat mijn oneffenheden minder zichtbaar worden, zonder dat hij de natuurlijke glow weghaalt. Natuurlijk glim je niet zo erg meer als je dit product op hebt, maar je gezicht is niet gelijk helemaal matt, het houdt haar natuurlijke glans. Je hoeft niet heel veel op te doen om het goed denkend te maken, dus je kan lekker lang met het tubetje doen. Het dekt natuurlijk niet zo goed als een foundation, maar het is ook maar een BB cream.
Omdat er Tea Tree in de BB cream zit, ruikt hij daar ook een beetje naar. Je moet er van houden, maar het is niet overheersend. Ik merk ook, juist omdat er Tea Tree Oil inzit dat het mijn huid verzorgt en de bacteriën doodt. Ik heb de dag er na namelijk geen last van puistjes en mijn huid voelt heel zacht aan.

Ook de concealer kocht ik in kleur 01, deze past dus bij de BB cream. De concealer hebben ze helaas maar in twee tinten, dus daar is nog minder keus. De concealer ziet eruit als een lippenstift, ik vind dat niet altijd fijn werken wat je smeert al gauw te veel op je gezicht, maar het valt gelukkig wel mee. Je puistjes kan je makkelijk wegwerken. Ook smeert de concealer heel makkelijk uit, waardoor je geen vlekken of strepen overhoudt.
Omdat hier Tea Tree oil inzit, droogt de concealer je puistjes goed uit en laat ze "verdwijnen".
Ik vind het een hele goede en fijne concealer!

Dan als laatste de Tea Tree skin clearing foaming cleanser. Ik was heel benieuwd hiernaar omdat het een foaming cleanser is, iets wat ik nog nooit had gezien! Je gebruikt gewoon een watje en spuit het erop best makkelijk allemaal dus. Het reinigt mijn gezicht erg goed en ik heb zelfs het gevoel dat hij dat beter doet dan andere cleansers. Omdat mijn huid veel zachter is en de droge plekken weg zijn n. Ook zijn er sinds ik dit product gebruik geen nieuwe puistjes of mee-eters ontstaan *HAPPY DANCE* Dus ik zal hem zeker aan iedereen aanraden

Kortom drie geweldige producten met tea tree erin. Voor de één werkt Tea Tree super goed en voor de ander wat minder, maar ik denk dat Tea Tree hoe dan ook voor iedereen wel een fijn en goed product is om te gebruiken. Of je dan een BB cream, een concealer of een cleanser wil gebruiken is natuurlijk helemaal aan jou, maar ik vind het sowieso hele fijne producten!

Tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow