Translate

Zoek je iets?

donderdag 23 juli 2015

The Lovely Bodyshop tag

Je kan natuurlijk nog steeds meedoen met mijn te gekke winactie!


Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht weten, ben ik dol op The Body Shop. Ik vind de producten (bijna) allemaal fantastisch en het ruikt ook nog eens zo lekker. Daarnaast word je ook altijd heel goed geholpen in de winkel. Kortom een hele leuke winkel dus, deze verdient wel een tag! Ik vond The Lovely Bodyshop tag op living a lie en ik vond hem zo leuk dat ik hem vandaag ook besloot in te vullen. Kijken jullie mee?


Vraag 1: Wat is jouw favoriete productlijn?

Dat vind ik een lastige want dat verandert nogal vaak, maar de coconut lijn is toch wel één van mijn favoriete denk ik. Maar Early Harvest Raspberry vind ik ook heel lekker!

Vraag 2: Hoeveel producten heb je in totaal van The Bodyshop

Ja, dat is echt heel erg veel (don't judge me ;) )
Dat zijn 19 producten waarvan 11 bodybutters, ja echt heel veel ik weet het, maar ik gebruik het ook met liefde en ik gebruik het elke dag. Maakt dat het een beetje goed?

Vraag 3: Welk product kocht jij opnieuw?

Ik kocht de douchegel van de perzik geur twee keer, omdat ik die zo lekker vond ruiken. Dat vind ik trouwens nog steeds :)

Vraag 4: Gebruik jij buiten de lichaamsverzorging ook gezichtsverzorging van The Body Shop?

Ja, ik gebruik van de Tea Tree collectie de bb cream, de concealer en de foaming cleanser. Hier schreef ik vorige week een review over.  Deze producten bevallen mij ook zeker. Eigenlijk zou ik ook wel een keertje de make up willen proberen!

Vraag 5: Welke special editions heb je allemaal?

Ik heb van de kerstcollectie van afgelopen jaar alle drie de bodybutters. Dat is dus glazed apple, cranberry en vanilla. Daarnaast heb ik van de Virgin mojito collectie de body sorbet.

Vraag 6: Welke geur zou je nog graag willen zien bij The Body Shop?

Pfoeh ik zou niet weten, ik vind dat ze al een heel uitgebreid assortiment hebben, maar een samenwerking met bijvoorbeeld zwitsal zou ik niet vervelend vinden ;).

Vraag 7: Wat was je grootste miskoop?

Ik denk de handcrèmes van The Bodyshop. Ik vind de geur eigenlijk te sterk voor mijn handen en daarom pak ik liever een andere handcrème.

Vraag 8: Wat is jouw favoriete parfum van The Bodyshop?

Ik heb nog nooit een parfum van The Bodyshop gekocht, dus daar kan ik niet over oordelen.

Vraag 9: Wat staat er nog op je verlanglijstje?

Ik denk een bodyscrub, die heb ik nog nooit bij The Bodyshop gekocht, dus ik denk dat ik dan daarvoor zou gaan.

Vraag 10: Welk product zou je iedereen aanraden?

De bb cream van de Tea Tree collectie. Hij werkt super goed en is mooi denkend, maar niet te dekkend.


Dit was 'm dan alweer. Ik tag iedereen die 'm over wil nemen!

Tot snel!


1 opmerking:

  1. Naar de bb cream ben ik erg benieuwd! Deze week even halen met de 30% korting. Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow