Translate

Zoek je iets?

donderdag 27 augustus 2015

10 kleine dingen waar ik echt mega blij van word


Je kan nog steeds meedoen met de winactie!


Hallo allemaal,

Je kent het vast wel: Je wekker gaat 's ochtends af en je bent kapot chagrijnig. Niemand moet tegen je praten en geen enkel grapje is om te lachen. Op dit soort ochtenden zijn er wel een aantal dingen die je echt heel vrolijk kunnen maken. Van die kleine dingetjes waar je heel blij van wordt en die je dag meteen goed maken. Vandaag laat ik jullie 10 dingen zien waar ik mega blij van word (en hopelijk jullie ook)




1. Mijn hond 

Ik word dus echt heel blij van mijn hondje Cooper. Ik vind het heerlijk om met hem te wandelen en te knuffelen. Ja als ik chagrijnig ben en ik kom beneden en hij staat kwispelend voor mijn smoel ben ik toch meteen weer een stuk vrolijker

2. Notitieboekjes

Ja dit is echt een soort verslaving aan het worden, maar ik ben echt gek op schattige notitieboekjes. Ik heb er dan ook veel te veel en ik weet niet wat ik er allemaal mee wil doen, maar ik blijf ze kopen. Ik word gewoon heel vrolijk als ik al die mooie notitieboekjes zie en ooit vind ik vast wel iets wat ik erin kan schrijven... ooit.


3. Mooie foto's 

Tja wie wordt nou niet blij van prachtige foto's. Ik vind foto's maken echt heel erg leuk en ben dan ook heel erg blij als ze mooi gelukt zijn, maar ik kan ook uren naar plaatjes op we heart it blijven kijken, ik word daar gewoon echt heel blij van!

4. Een heel goed boek lezen

Ik ben echt een boekenwurm en ik lees echt heel erg veel. Ik word dan ook super blij als ik een goed boek lees. Voor mij is namelijk een boek goed als je door wilt blijven lezen, maar verdrietig bent als het uit is. Dan is het pas echt een goed boek en daar word ik dan weer heel blij van.

5. Mijn bureau perfect op orde hebben

Tja het is en blijft een lastig dingetje: Mijn bureau opgeruimd houden. Dan vind ik weer een watje met nagellak remover daar en dan weer een lege pen hier, het is om te janken! Maar als het dan eenmaal zover is en ik het echt helemaal grondig opruim dan ben ik zo vreselijk trots op mezelf en word ik wel echt heel blij!

6. Youtube kijken

Heeft dit echt serieus uitleg nodig? Ik vind het heerlijk om Youtube filmpjes te kijken...

7. Sticky Notes, Washi tape en stickers

Hetzelfde verhaal als bij de notitieboeken, dit zijn dingen die je echt totaal niet nodig hebt, maar waar je wel echt heel blij van wordt. Waarom? Omdat het er gewoon leuk en vrolijk uitziet met al die schattige kleurtjes en vormpjes. Ja ik ben daar gewoon heel erg gevoelig voor, sorry!

8. Douchen

Mja ik houd van douchen, lekker even helemaal ontspannen en aan niets denken en keihard liedjes zingen, omdat je denkt dat niemand dat hoort... (geloof me de hele buurt luistert gezellig mee naar jou privé-concert), maar op het moment dat ik sta te douchen maakt me dat niet uit, dat is dan wel weer een zorg voor later...

9. Iets kopen wat ik al heel lang op mijn wish-list heb staan

Ik heb altijd wel een wish-list met dingen die ik graag wil hebben (maar bijna nooit koop), als ik dan toch iets van die wish-list koopt kan ik daar echt heel erg van genieten en kan ik daar echt dagen super blij over zijn! Dat had ik bijvoorbeeld met dit shirt

10. Goede muziek

Ik word echt heel erg blij van goede muziek en ik ben dan ook zo'n persoon die echt uren stil kan zitten en naar muziek kan luisteren. Ook kan ik uren kijken naar iemand die bijvoorbeeld piano of gitaar speelt, ik vind dat zo mooi!


Dit waren dan alweer 10 kleine dingen waar ik echt mega blij van word. Ik werd in ieder geval heel blij van het maken van dit lijstje en ik hoop dat jullie heel blij worden van het lezen daarvan.

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow