Translate

Zoek je iets?

vrijdag 28 augustus 2015

Review: Max factor Colour Elixir Lipstick





Hoi allemaal,

Een paar weken terug was er bij Etos een actie, bij Max factor was er namelijk 1+1 gratis. Ik besloot even te kijken en bezweek al snel voor de lipsticks. Uiteindelijk ging ik met twee Max factor Colour Elixir Lipsticks naar huis in de kleuren 510 English rose en 833 Rosewood.
Vandaag review ik beide kleuren voor jullie

Rosewood was de kleur die mij het eerste opviel. Het is een bruine rozig kleur. Dit soort kleuren vind ik prachtig, want je kan ze altijd dragen. Daarna keek ik nog even verder en zag ik English rose. Die viel op omdat het een roze, maar toch draagbare kleur is.

Ik vind de verpakking erg mooi met dat goud! Ook de kleurnamen vind ik erg leuk!
Goed gedaan Max factor.
Links: Rosewood, Rechts: English rose

De lipsticks zijn erg fijn om aan te brengen en glijden makkelijk over je lippen. Wat ik ook prettig vind, is dat ik hem heel makkelijk kan bijwerken als ik verkeerd heb gestift.
De kleuren geven een prachtige pigmentatie en er zit een glans laagje overheen. Normaal gezien ben ik daar niet zo dol op, maar vooral bij English rose vind ik het erg mooi.

De lipstick geeft niet af, iets wat ook best prettig is, maar na een maaltijd moet je hem wel weer bijwerken. Op zich geen punt want het is ook geen longlasting lipstick.
In deze lipsticks zitten allerlei verzorgende bestanddelen en dat voel je meteen. Mijn lippen zijn veel zachter en gladder.

Kortom twee mooie lipsticks die fijn aanbrengen en een prachtige pigment hebben. Ze geven niet snel af, maar je moet ze wel af en toe een beetje bijwerken. Daarnaast verzorgen ze je lippen ook nog eens erg goed.
Ik zal deze lipsticks zeker aanraden

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow