Translate

Zoek je iets?

vrijdag 11 oktober 2013

Mentoruitje

Hey allemaal,

Vandaag had ik een mentoruitje met mijn hele klas! Het was echt super gezellig we gingen......
LASERGAMEN! Het was voor mij de allereerste keer, maar ik vond het echt supergaaf en wil graag nog een keer!



Je wordt als eerste in 2 sessies verdeeld omdat je moeilijk met z'n alle tegelijk kan, ik zat in de eerste. Als eerste moet je een soort pak aan, daaraan vast zit je laserpistool. Het pak is zwaarder dan je verwacht maar je went er erg snel aan. Daarna krijg je de instructies, en dan gaat de deur open en zit je ineens midden in het spel!

Je bent opgedeeld in twee teams, team rood en groen. Ik zat in groen. En dan ga je eigenlijk heel kort samengevat op elkaar schieten! Maar als je op je eigen team schiet gaan er punten van je score af. Nou ja ik heb dat denk ik iets te vaak gedaan met -1600 punten was ik officieel de aller slechtste van de hele klas. Daarna gingen we naar de Mac Donalds en daar kreeg ik een troostprijs van mijn mentor een donut!


Ik ben bij de tweede sessie nog even snel naar binnen geweest om foto's te maken voor dit bericht, alleen is alles natuurlijk met black light dus zijn de foto's niet super scherp, maar ik laat er toch een paar zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow