Translate

Zoek je iets?

vrijdag 6 juni 2014

Filmtip: Dear John

Hoi allemaal,

Een paar dagen terug was Dear John op tv. Een film waar ik al veel mensen over gehoord heb, maar ik heb hem eigenlijk nooit zelf gezien. Ik was aan het zappen en toen zag ik dat hij op tv kwam. Ik besloot hem te kijken!


Verhaal: (bron) 

Een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), is met verlof en wordt verliefd op de schitterende, maar conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, beloven ze elkaar brieven te schrijven om hun liefde levend te houden.
De vader van John speelt een bijzondere rol in de film. Hij is hoogstwaarschijnlijk autistisch, en heeft een moeilijke relatie met zijn zoon. John schermt tijdens de film met zijn liefde voor Savannah en de relatie met zijn vader. Hij krijgt een aantal grote tegenvallers te verwerken in de film, welke hij moet overwinnen.

Mijn mening: 

Ik moest echt heel erg hard huilen na deze film. Het is een zo'n zelfde film als The Notebook 
Het is een mooi verhaal over liefde, oorlog en familie. Er zit ook nog spanning in de film want John zit in het leger en daar gebeuren natuurlijk vrij heftige dingen. 
Het ergste vond ik (denk ik) dat hij een hele slechte band had met zijn vader. Ze hadden maar één ding gemeen en dat geeft hij op voor Savannah! Dat was dan (natuurlijk) ook het stuk dat ik moest huilen!!!! 
Het is zo mooi en de acteurs zijn geweldig!! 
Kortom: Een ontroerende romantische film met spanning, mooie muziek, verdriet en een lach. Perfect voor een avondje film kijken op de bank!

Wat vind jij van deze film?
bron: www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow