Translate

Zoek je iets?

donderdag 12 juni 2014

Review:Super Stay 14HR lipstick Maybelline New York

Hoi allemaal,

Vandaag weer een leuke review voor jullie! Dit keer een lipstick review van een lipstick van Maybelline.
Om heel precies te zijn gaat het om de Super Stay 14HR lipstick in kleur 110 Neverending Pink!
Ik kocht deze bij de Kruidvat tijdens de 1 + 1 gratis actie.



Hier zie je de gehele collectie. Ik heb dus degen links boven. Een roze kleur.

Ik vind de verpakking al super handig, het is niet zo'n grote lipstick, maar eentje die goed in een tas past! :)

Ook vind ik de lipstick erg lekker ruiken, ik kan het niet plaatsen, maar het is een vrij zoete geur!
Nou gaat het natuurlijk niet om de geur, maar ik heb wel eens een lipstick gehad die niet zo lekker rook en dan vind je het toch niet zo leuk om hem op je lippen te smeren!

Maar dan de kleur want daar gaat het uiteraard allemaal om. Het is een matte lipstick, dit had ik nog niet dus daar was ik al super blij mee!!! En het is een roze kleur, niet fel roze maar ook niet echt nude. Het doet mij een beetje denken aan frambozen. Ja dat is het, het is een frambozen kleurtje! Nou is framboos mijn favoriete fruitsoort dus is dat even mooi meegenomen!!! De kleur kan vrij opvallend zijn, als je meerdere laagjes opdoet is hij best wel fel. Maar wil je hem liever niet te fel, kan je het best gewoon maar een klein beetje opdoen. Dan zie je hem alsnog, maar is het niet ZO FEL!

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit een lipstick gehad, die zo mooi goed bleef zitten. Hij overleeft bijna een dag. Ik denk dat hij ongeveer 7 uur goed zit. Hij zou wel 14HR meegaan, maar dan is hij wel al er echt helemaal af. Ik denk dat als je gewoon normaal eet etc. dat hij  7 uur goed kan zitten

Kortom: Een mooie matte frambozen kleurige lipstick die lang blijft zitten! Super! Ik draag hem erg vaak en ik denk dat ik een nieuwe favoriet op mijn lijstje heb!


Wat is jouw favoriete lipstick 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow