Translate

Zoek je iets?

maandag 17 februari 2014

Review: Vaseline Spray & go (Aloë Vera)

Hey allemaal,

Vandaag weer een review van een van mijn Kerstcadeautjes, namelijk van de Vaseline Spay & go (aloë vera)

                                     
                                                   
Sinds dat ik de reclame van dit product heb gezien (in de zomervakantie) ben ik hier al erg benieuwd naar, ik heb hem dan in de winkel ook meerdere keren in mijn handen gehad maar telkens kocht ik hem niet. Ik was dan ook heel blij dat deze onder de kerstboom lag!
 
De Vaseline Spray & go is een bodylotion die binnen een paar seconde in trekt. En nog iets handigs, het is een spuitbus! Zo zitten niet de hele tijd je handen onder en is het niet moeilijk om wat uit de tube te krijgen als die bijna op is.

Dit product is in 3 verschillende geuren verkrijgbaar, in haver achtige iets (geel), cacao (bruin) en aloë vera (groen). Ik heb dus de derde en hij ruikt geweldig! Nou is aloë vera (vind ik) wel een geur waar je echt van moet houden, maar dat doe ik ook dus dat is mooi :)

                                                           
 
Het handigste aan dit product is natuurlijk het snelle opdrogen waardoor je je direct aan kan kleden (dat is tenminste wat Vaseline beloofd) en ik ben het daar helemaal mee eens! Het droogt echt binnen enkele seconden op dus je kan je inderdaad zo aankleden! Handig voor als je haast hebt maar je je huid toch goed wilt verzorgen!
 
Ook de spuitbus vind ik heel fijn, ik heb niet van die vette handen nadat ik klaar ben, je moet je wel snel insmeren want anders is het al opgedroogd!

 
 
Kortom de Vaseline Spray & go is een fantastische body lotion in een spuitbus, hij verzorgt je huid zeer goed en er blijft een lekker luchtje hangen! Ook is het handig voor als je haast hebt omdat hij binnen enkele seconden intrekt!
 
Wat vind jij van de Vaseline Spray & go?
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow