Translate

Zoek je iets?

dinsdag 15 juli 2014

Best Disney Songs - I just can't wait to be king

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag weer een Disney Song voor jullie. Ik vond het best lang geleden dat ik een leuk liedje had geplaatst (van Disney). Dat is omdat ik erg opzoek was naar een wat ouder liedje, maar niet van een Disney prinses. Nou ik heb er eentje gevonden I just can't wait to be king van The Lion King. Dit liedje zingt Simba als hij klein is, hij fantaseert over hoe het leven zou zijn als hij koning is. In ieder geval heeft hij dan geen last meer van Zazu (de vogel die op Simba past)


Dit liedje is heel erg vrolijk en ik vind hem ook erg grappig, dat is omdat Zazu de hele tijd commentaar door het liedje heen schreeuwt. Ik kan daar altijd wel om lachen. 
Ik vind de ambitie en de vrolijkheid die Simba uitstraalt echt geweldig! Hij gelooft echt in zichzelf en is gewoon echt te schattig!!!!! 


Wie is jullie favoriete karakter uit The Lion King? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow