Translate

Zoek je iets?

maandag 28 juli 2014

Review: Benefit Foamingly Clean Facial Wash

Hallo allemaal!

Vandaag een review voor jullie van een van de producten die ik in Londen kocht. Mijn eerste (en enige) product van Benefit. Het is geen make-up product, maar een gezichtsverzorging product! Ik heb het over de Benefit Foamingly Clean Facial Wash.

Bij mij ziet de verpakking er niet erg mooi meer uit, dus gebruik ik de foto's van de shoplog en een paar van internet.
Dit is hem dan de Benefit Foamingly Clean Facial Wash. Ik vind het doosje echt heel erg mooi. De kleuren treken mij meteen aan! Ook vind ik de tube echt super mooi!! Vooral de dop en het etiket zijn mooi! Maar het gaat natuurlijk niet om de verpakking, het gaat om de werking van het product!

Op de achterkant van de verpakking staat
There's clean & there's really clean. This 1-step facial wash effectively cleanses the skin & removes makeup & impurities with a soft, gentle lather. Formulated for all skin types

Ik vind het echt geweldig ruiken!! Ik gebruik het 's avonds en als ik het opdoe duurt het echt héél lang voordat het intrekt en je gezicht blijft plakkerig aanvoelen. Maar het werkt echt top! Het zorgt er niet voor dat je onzuiverheden weg gaan, maar het zorgt ervoor dat er geen nieuwe bij komen! EN HET WERKT ECHT HEEL ERG GOED! Ik merk het meteen als ik het een dagje niet heb gebruikt, dan krijg ik hier en daar weer wat plekjes. Maar als ik het wel gebruik valt het allemaal wel mee!

Kortom: Een geweldige facial wash die zijn werk goed doet! Hij ruikt lekker, het enige min puntje is dat het lang duurt voordat hij intrekt, maar hij werkt zo fantastisch goed, dat ik het er wel voor over heb! 

Wat was jouw eerste Benefit product? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow