Translate

Zoek je iets?

donderdag 9 juli 2015

Fashion Shoplog (Brandy Melville, Subdued, Holliser, Forever21 en ONLY)

Afgelopen zondag heb ik keihard aan de nieuwe lay-out gewerkt en van alles uitgeprobeerd. Dit is het uiteindelijke resultaat. Het is niet perfect en ik ben er hier en daar nog een beetje mee aan het spelen, maar voor nu ben ik er heel tevreden over. Wat vinden jullie? 

Hoi allemaal,

De afgelopen tijd heb ik vrij veel geshopt en ik dacht dat het misschien wel leuk was om een shoplog te schrijven, aangezien de meeste lezers dat erg leuk vinden. Deze shoplog is dus van meerdere keren, want ik heb wat dingetjes in Amsterdam gekocht, maar ook in Rotterdam. Dus schrik niet, omdat het misschien wat veel is, dit is van meerdere keren shoppen, daarom zijn trouwens sommige kledingstukken al gedragen.



Ik zal beginnen met mijn aankopen van de Hollister. Dit was de eerste keer dat ik wat bij de Hollister gekocht heb, dus ik had echt geen idee waar ik alles moest zoeken etc. daarnaast is het daar natuurlijk ook nog eens super donker, dus dat maakte het nog moeilijker. Uiteindelijk heb ik toch drie hele leuke dingen gevonden: een lange broek, een kort broekje en een houthakkersblouse. De lange broek zit helaas al in de was (hij gaf heel erg af) dus daar heb ik geen foto van, maar van mijn blouse en het korte broekje natuurlijk wel.
Houthakkers blouse Hollister

Dit is de blouse die ik kocht. Ik had hem al een keertje gezien, maar ik had hem toen niet gekocht. Daar had ik natuurlijk weer spijt van, dus daarom ging ik terug om hem alsnog te kopen. Hij is een zeeblauwe/groene kleur met o.a. grijze streepjes erop. De stof is echt super zacht en warm, dus voor nu is hij iets te warm, maar voor op iets koelere dagen is hij perfect!
Kort broekje Hollister

Dit korte broekje komt uit de nieuwe collectie. Het is een vrij simpel lichtblauw broekje, hij is low-waisted, dat is iets wat ik normaal niet graag zou pakken, maar dit broekje zat zo lekker dat het me niets kon schelen. Het zat lekker en mooi en ik had vooral een echt goed kort broekje nodig en daar wilde ik best wel even in investeren.

Dan mijn aankoop bij de ONLY. Ik was met een vriendin aan het winkelen en we zagen dat er sale was bij ONLY (net zoals bijna iedere andere winkel) en we gingen dus eventjes kijken. Ik zag dit te gekke topje, maar natuurlijk was het weer niet in de sale. Ik heb getwijfeld, maar hem uiteindelijk toch gekocht en daar ben ik blij mee!
Topje ONLY

Het is een mosgroen topje, met laag uitgesneden mouwen en je moet onderin een knoopje leggen. Heerlijk voor de zomer en leuk met een bandeau eronder. Het topje zit fijn en wat losjes], dat vind ik persoonlijk ook het leukste bij dit soort dingen. De top is erg luchtig, dat is fijn met dit warme weer.
Het staat mooi en zit super lekker, ja ik ben hier heel blij mee!

Nu mijn aankoop bij Forever21. Ik was met een paar vriendinnen naar Amsterdam om eventjes op de Kalverstraat en de Leidsestraat te shoppen en dan ga je natuurlijk eventjes naar de Forever21. Ook bij Forever21 was er sale en daar heb ik hier wel gebruik van gemaakt. Ik zag niet zo heel vee leuke dingen, maar dat heb ik altijd in de winkel bij de Forever21, dat is omdat het daar altijd zo druk en chaotisch is...
Broekje Forver21

Toch heb ik nog dit hele leuke mint gekleurd broekje gevonden. Ik zag 'm hangen in de sale en ik hoopte vurig dat hij paste en dat deed hij gelukkig ook! Het is een een high-waisted mint gekleurd broekje en het zit echt heel erg lekker. Ook dit vind ik weer erg leuk voor in de zomer!

In Amsterdam ben ik ook nog eventjes naar de Subdued geweest. Dat is een hele leuke winkel met echt super leuke kleding in de Leidsestraat. Ik kocht in deze winkel alleen maar een hoed, maar ik wilde eigenlijk de hele winkel wel leeg kopen, helaas was het al bijna sluitingstijd, anders had ik zeker meer gekocht.
Hoed Subdued

Ik kocht deze zwarte hoed. Ik vind hoeden erg mooi, maar ik had er eigenlijk nog nooit eentje gekocht. Daarbij ben ik dit jaar al drie keer verbrand op mijn hoofd en dat doet echt super veel zeer. Dus was ik opzoek naar een hoed die me daartegen kon beschermen. En die heb ik gevonden!

Dan alweer het laatste van deze shoplog, dat is een jumpsuite met korte broek van de Brandy Melville. Ook dit is echt een super schattig winkeltje op de Leidsestraat. Ik was zelf nog nooit hier geweest, maar veel vriendinnen hadden mij deze winkel al aangeraden (en terecht!). Ze verkopen hier naast leuke kleding (die voor een groot deel one size is en iedereen past (ja echt iedereen!)) ook leuke mokken en tassen met leuke tekstjes als "But first coffee. Zeker een keer de moeite waard om er te kijken!
Jumpsuite Brandy Melville

Ik kocht dit te leuke en schattige jumpsuite. Ik had mijn jumpsuite van vorig jaar net weggegooid, want ik vond hem niet zo leuk meer, maar ik vind jumpsuits wel echt super lekker zitten, ik was dan ook blij dat ik deze zag. Het is gewoon een crèmekleurig jumpsuite met zwarte streepjes. Heel simpel, maar daar houd ik wel van. De bovenkant zit wat losser en dat vind ik wel een leuk effect geven! Dit is mijn favoriete aankoop uit Amsterdam!

Zo dat was 'm alweer, het was een shoplog met vrij veel winkels, maar ik koop vaak maar één ding in een winkel! Ik vond het erg leuk!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow